Rabu, 11 April 2018

CINTA KERANA ALLAH

Assalammualaikum semua, FA tgh excited ni this week FA nk pergi Ulu yam, Genting and benda yg buat FA rasa excited sekali adalah nak pergi IPOH tk pernah lagi jejak kaki ke Utara inshaaAllah ade rezeki kawin ladgn org UTARA hahahaha ,, tpi FA nk update pasal ABg Z lgi, alhamdulalilah makin lama makin Allah dekatkan kita,, aku tk pasti adakah Allah mengizinkan die hadir sebagai jodoh atau tidak,, tapi makin hari die ckp die syg aku, eventhough kami punye beza umur 8 tahun tpi bgi aku bukan penghalang, aku lebih suke org yg jauh lebih tua dri aku ,, aku ni nampak je umur mkin meningkat tpi perangai budak2 tu tuhan je tau , tipu laa kalau aku ckp aku tk syg die makin hari makin syg tpi aku tk mampu nk ungkap kn syg tu aku harap die dapat rasakannya,, memang perkenalan ni sangat singkat tpi aku harap Allah jadikan die sebagai jodoh aku InshaaAllah dgn izinnya,, mungkin ni hikmah nya bila Allah tarik org2 yg aku syg suatu ketika dahulu,, Benarlah Allah tarik seseorg tu sbb kite deserve better ,, kita layak, jauh lebih baik yg mampu jaga kita dgn baik inshaaAllah, Moga Allah jaga orang yang kita sayang,, Aku bukan mencari yang terbaik, Tapi aku memilih orang yang mampu bersama aku susah dan senang Walaupon masing2 dulu pernah jadi jahat dan aku percaya bila kita letakkan pergantungan kita seluruhnya pada tuhan, Kita takkan pernah kecewa dengan apa jua takdir yang telah Allah tentukan. :')semoga abg Z sentiasa dalam lindungan Allah,, Amin 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan